Een beetje te laat....

10 november 2014 - Marne-la-Vallée, Frankrijk

Vanochtend om 5.45 uur stonden we allemaal naast ons bedje want eindelijk was het zover: we gingen naar euro Disney! De taxi was 15 minuten te vroeg, maar wij ook, dus we gingen gewoon lekker op pad. We reden bij Rijssen de snelweg nog maar net op of we kwamen al in de file. Heel Nederland besloot op hetzelfde moment als wij dezelfde weg te nemen waardoor we wel een keer of 10 file hebben gehad. En dat was net 1 file teveel: we hebben onze Thalys van 9.33 uur gemist met 5 minuten.... Gelukkig had Make-a-Wish al geregeld dat we dan 2 uur later met de Thalys mee konden. We hebben even lekker wat gedronken, de vliegtuigen op het platform bekeken, een beetje snoep gekregen van onze lieve vrijwilliger Miriam en om 11.33 uur was het zover: de trein vertrok. Nou ja, deze had dan dus wel net die 5 minuten vertraging die we 's ochtends graag ook gehad hadden...

Luxe zeg, die eerste klas! Lekkere hapjes (meloen, pastasalade of een heerlijk cakeje), lekker drinken en later ook nog een uitgebreide maaltijd. De kids hadden leuke kadootjes van Make-a-Wish voor onderweg en ook mama had wat kleine kadootjes ingepakt. De reis verliep daardoor heel gezellig, er was genoeg te lezen en te spelen, en voor we het wisten waren we in Parijs. De taxi stond klaar en rond 15.45 uur waren we dan eindelijk in ons hotel. Supermooi hotel! Even inchecken met hulp van vrijwilliger Elma en daarna snel naar het park!

Wauw, gaaf joh! Door de vip-pas die Kai heeft mogen we overal naar binnen via de achteruitgang en zijn we binnen 5 minuten steeds al aan de beurt. We hebben vanavond dus al best veel attracties gedaan. Om 21.00 uur hebben we nog de fantastische show Dreams gekeken, die was echt ongelooflijk mooi. Het hele park is prachtig in kerstverlichting, echt magisch! Van het hotel kregen we een tegoedbon van 50 euro om uit te geven in de winkels als excuus omdat ons zwembad in het hotel momenteel niet open is. Dat geld moest meteen uitgegeven worden. Papa en mama hebben er ook nog wat bij gedaan en vanavond hebben alle 3 jongens een mega grote knuffel gekregen: Kai van Donald duck (natuurlijk...), Vico van Mickey Mouse en Mika van Stampertje. Nu gaan we snel onze oogjes dicht doen, want morgen willen we weer lekker genieten. We hebben al een lekker buffetrestaurant gereserveerd om 18.00 uur en hebben te horen gekregen dat we ons om11.30 uur ergens moeten melden voor een verrassing.... Spannend! Welterusten allemaal!

1. 10 november 2014
    Wat een spannend relaas. Nu maar hopen dat het morgen soepel verloopt. En genieten van alles wat op jullie pad komt wij genieten mee van al die belevenissen. tot morgen
  2. Miranda:
    10 november 2014
    wauw! Wat een luxe!!! Ik hoef niet te zeggen; geniet ervan. Dat doen jullie wel.
  3. Claudette:
    Joepie wat een feest
    Genietse met zijn allen!!
  4. Stefan:
    10 november 2014
    Nou, dat klinkt allemaal heel gezellig. Jammer dat het zwembad dicht is, maar van de andere kant.... zwemmen kan in Nederland ook. Donald en zijn vrienden lopen echter niet los door Nijverdal! Dus kai en de rest, lekker genieten van het park en veilig weer thuis!
  5. Fam. Gemser:
    11 november 2014
    Veel plezier vandaag! We zijn benieuwd naar het volgende reisverslag.
  6. Oma vinke:
    11 november 2014
    Wij hebben de mail gelezen en maken hieruit op dat jullie voluit in Parijs genieten van alle dingen .Veel plezier en wij lezen nog wel wat de verrassing was. Geniet er maar lekker van.
  7. Opa en Oma Steenberg:
    11 november 2014
    Wat een geweldige ervaring, geniet er samen van .
    En laat jullie lekker in de watten leggen.
    Op naar de volgende verrassing.
  8. Lotty van de Werfhorst:
    12 november 2014
    Hallo allemaal,

Wat een leuk verhaal, fijn dat alles toch nog goed geregeld is. Kijk nu al uit naar het volgende verhaal.

De bril staat Kai goed trouwens.

Groetjes Lotty