Alweer patat?

29 juni 2013 - Nijverdal, Nederland

Vrijdag was een hele goede dag. Kai is op de krukken naar school gelopen en heeft samen met zijn klas het afscheid van meneer Martin gevierd. Het was een hele leuke ochtend, maar meneer Martin gaat wel erg gemist worden! Vadaag is Kai met Vico en papa mee geweest met de voetbalreis van de Zweef. Ze zijn naar drouwenerzand geweest. Het was heel erg leuk. Er is veel gespeeld en er zijn veel patat en frikadellen gegeten. Mama is met Mika lekker gaan shoppen in Hengelo, samen met oma en opa Vinke. Er zijn leuke kleertjes voor Mika gescoord en we hebben lekker op een terrasje gezeten. Altijd gezellig met opa en oma!

Kai sterkt steeds meer aan. Hij loopt ondertussen al zo goed dat het soms lijkt alsof hij weer normaal loopt, al wil hij ook af en toe nog gewoon met de rolstoel omdat hij dan moe is. Traplopen gaat weer zo goed dat Kai vannacht voor het eerst weer op zijn eigen zolderkamer geslapen heeft. Dat was wel weer een hele stap, ook voor papa en mama die het best eng vonden hem weer naar zolder te laten gaan... Voor Vico ook wel lekker dat hij weer in zijn eigen bedje kon slapen, al heeft hij niet 1 keer gezeurd dat hij op zolder moest slapen, hij vond het ook wel stoer.

Nu morgen weer bloedprikken en hopen dat de trombo's zo zijn toegenomen dat de kuur maandag wel door mag gaan....

1. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    29 juni 2013
    Goed om te lezen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad vandaag en dat het ook gisteren goed ging met Kai! En afscheid nemen van een leuke juf of meester is nooit leuk!! Wij hadden deze week nog pleinfeest en toen is de totale opbrengst van de sponsorloop voor Kika bekend geworden. We weten het niet meer helemaal precies, maar het was zoiets als € 3985,75 Goed hè!!! En daarvan hebben Mirthe, Joost & Stijn gezamenlijk bijna € 80,- bijgedragen. Een mooi goed doel. Lieve Kai, we duimen dat het bloedprikken morgen een positief resultaat oplevert (goede toename van trombo's!!) en veel succes alvast weer met kuren.
    Liefs van ons vijfjes uit Deventer
    PS: Die Mika wordt wel steeds knapper en nu ook weer in de nieuwste outfit, zo zo... ;-)!! hihihi...
  2. Meneer Menno:
    1 juli 2013
    Hallo hallo,

Een tijdje geleden hebben wij samen met de klas een goed doel uitgekozen voor de opbrengst van de collecte bij de eerste communie. We hebben met de klas gekozen en het goede doel is geworden: Kika. Dit alles hebben we gedaan , voordat Kai ziek werd.
    Het bedrag van de collecte hebben we overgemaakt, dit is de reactie van de mensen van Kika:

Bij deze wil ik je hartelijk bedanken voor het kopen van 122 stenen voor de bouw van het Prinses Máxima Centrum. Door jouw bijdrage kunnen we deze droom verwezenlijken!

Het is nog steeds mogelijk om steentjes te kopen, maar dat de loterij is helaas afgelopen. Op 9 mei was de laatste trekking, dus na deze datum worden er geen lotnummers meer toegekend.

Kom in actie
    Iedereen kan zijn eigen sponsor- of dealpagina aanmaken. Wil jij naast het kopen van stenen ook in actie komen voor KiKaBouw? Kijk dan op http://www.kikabouw.nl/kies-actie!

Als je nog vragen hebt over KiKa of het Prinses Máxima Centrum, neem dan gerust contact met mij op.

Met vriendelijke groet,
    Tom Koedooder